cariere

Onestitatea în relația cu clientul

Onestitatea în relația cu clientul crește încrederea și scade numărul de reclamații sau nemulțumiri – interviu cu Petronela Zambalic, Head of Telesales Department, APS

Când ai o veste neplăcută pentru client, adună-ți curajul și spune-i onest cum stau lucrurile! Va aprecia mai mult să cunoască situția reală, decât să primească pentru moment confortul unei promisiuni care nu va fi respectată. – recomandă aspiranților la un job în vânzări Petronela Zambalic, coordonatorul departamentului de Telesales al Active Power Solutions.

După 4 ani de relaţionare cu clienţii în call center, Petronela consideră că printre cele mai valoroase calități ale unui Consultant Telesales se numără onestitatea, care te ajută să construiești relaţii pe termen lung şi să ai clienţi mulţumiţi şi fideli. “Una dintre provocările principale ale jobului este să livrezi ceea ce ți-ai asumat în numele echipei: nu te poți angaja că un tehnic va ajunge la client în 2 ore, când știi că întreaga echipă din teren are agenda ocupată”.

Onestitatea, alături de ambiție, responsabilitate, skill-urile organizatorice și capacitatea de a te adapta constant schimbării sunt, dupa părerea ei, calități esențiale pentru a avea succes în jobul de Consultant Telesales.

“Dacă adăugăm și empatia pe această listă, performanțele tale cresc, la fel şi gradul de satisfacție al clienților: avem în echipă oameni cu zero reclamații din partea clienților și 100% grad de retenție al acestora”, spune Petronela.

Welcome@Telesales

Cum arată o zi din viața unui Consultant Telesales? Foarte bine organizată, cu un program fix,  care începe la 8.30 și se încheie la 17.30, și 3 pauze pe durata zilei. Activitățile curente: minim 40 de conversații telefonice, calificare si ofertare, issue management și sesiuni de coaching operational&ofertare din partea Team Leaderului.

Un job complex, pentru care nu ai nevoie de background tehnic, însă pe care nu îl poți gestiona fără o serie de skill-uri în comunicare.

Ca să devii parte din echipa de Telesales APS, beneficiezi de un program intensiv de traininguri: primele 10 zile înseamnă o perioadă de inducție, în care înveți de la profesioniști comunicarea eficientă, negociere, strategie de vânzări și, de asemenea, partea de produs și gestionare a platformelor tehnice utilizate în procesele de lucru. Apoi le exersezi practic alături de echipă si sub îndrumarea directă a team leaderului.

Prima evaluare formală a noilor membrii ai echipei se face după 3 luni și ține cont de KPI specifici și în egală măsură de soft skill-uri și feedbackul echipei.

“Lucrul în call center înseamnă o oportunitate excelentă de a-ți face debutul în carieră”, spune Petronela. “Aici vei învăța să lucrezi eficient cu oamenii, vei înțelege provocările de business pe care le are un antreprenor, îți vei dezvolta relații și, în fiecare zi, te vei construi pe tine însuți ca profesionist.

Dincolo de partea financiară, cea mai mare realizare a oamenilor din echipa noastră este faptul că simt în fiecare zi o evoluție pe plan personal.”

* Dacă îți doresti să faci parte din echipa APS, poți consulta pe www.aps.ro/cariere lista completă de oportunități și joburi deschise în organizație.

#leadership #cariere #vanzari #telecom #telesales #callcenter